A webáruház használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.  ELFOGADOM
Termékek Menü

Gyerekcipő webáruház - A sikeres cipővásárlás 3 titka

Gyerekcipő webáruház - A sikeres cipővásárlás 3 titka

Tavaszi cipőt keresel gyermekednek? esetleg óvodai, bölcsődei szandálra van szükséged? Most indult el gyermeked, és szeretnéd tudni, hogy hol lehet első lépés cipőket vásárolni? Közeledik az ünnepi szezon és ünneplő cipőre van szükséged? 

Honnan ismered fel a jó gyerekcipő-webáruházat? üzletet? Hogyan tudod, hogy megbízhatsz bennük tényleg azt küldik amit szeretnél? Hogyan kell cipőt cserélni, visszaküldeni, ha mégsem jó a méret? 

Ez a bejegyzés erről szól: ======> TOVÁBB OLVASOK:

Ez a blogbejegyzés erről szól: 

  1. Hol keress és hogyan találj megbízható gyerekcipő webáruházat? 
  2. Mire figyelj, amikor gyerekcipőt, vagy bármilyen lábbelit rendelsz?
  3. Mi a teendő, ha mégsem azt kaptad, amit szerettél volna? 

Akinek már nagyobb gyermekei vannak, azoknak bizonyára már több tapasztalatuk van azzal kapcsolatban, hogy hogyan vásároljanak, válasszanak, próbáljanak fel gyerekcipőket. Hiszen szezonról szezonra legalább 1-2 pár cipőre szükség van, ami azért elég gyorsan rutinossá teszi az anyukákat a cipővásárlásban. Ha elmész egy nagy plázába vagy egy nagyobb cipőboltba, ott már megszokhattad, hogy saját magadnak kell kiválasztanod a cipőt, a méretet, próbálgatni kell, várni, amíg a raktárból kihozzák a méreteket, stb. A cipővásárlás egy gyerekkel nem is olyan egyszerű dolog. 

Amióta azonban az interneten is könnyen, gyorsan lehet bármit rendelni, a cipővásárlás is egy fokkal (nagyon sok fokkal) megkönnyítette a kisgyermekes anyukák életét. Ha van már egy megszokott gyerekcipő márkátok, vagy már rutinos van a belső hossz, rüszt és egyéb kifejezésekkel, akkor akár pár perc alatt meg tudod már rendelni gyermeked cipőjét a következő szezonra. 

Ha viszont olyan szerencsés vagy, hogy van a közeledben egy olyan gyerekcipő-üzlet, ami kimondottan a gyerekcipőkre szakosodott, akkor azt ajánlom, hogy maradjatok a személyes vásárlásnál, mert ez az egyetlen módja, hogy 100%-ban elégedett legyél a vásárlással, és nem csak Te, hanem gyermeked is. Ilyen cipőbolt például a mi üzletünk is Budapesten, a 16. kerületben, ahol kimondottan jó minőségű, bőr gyerekcipőket forgalmazunk.

A gyerekekre specializálódtunk, a gyerekcipők szakértője vagyunk!

PÖTTÖMSHOP Gyerekcipő-webáruház 

De lássuk csak, hogy akik webáruházon keresztül szeretnének, tudnak csak vásárolni, nekik milyen szempontokra kell figyelni: 

Hol keress és hogyan találj megbízható gyerekcipő webáruházat? 

Manapság, ha bármit keresünk online, megkérdezzük először a barátunkat, google-t, hogy ő mit ajánl nekünk! És akkor kidob nekünk 10-20 webáruházat is akár egy-egy témában, te pedig nem tudod eldönteni, hogy mi alapján válassz, mégis honnan rendelj most például gyerekcipőt. 

Ezért szeretek például anyukás csoportokban kérdezősködni, mert a "személyes" tapasztalás a legjobb reklámhordozó egy cégről, így ha bármilyen gyerekekkel kapcsolatos dolgot szeretnék vásárolni, biztosan megkérdezek még néhány anyukát, arról, hogy: 

  • milyen terméket vásároljak, 
  • melyik webáruházból szokott ő rendelni, 
  • meg volt-e elégedve, 
  • ajánlja-e nekem is, hogy onnan rendeljek? 

Ha 1-1 webshopra, illetve termékre több ajánlás érkezik az anyukáktól, ismerősöktől, barátoktól, akkor arra a webshopra már jobban odafigyelek, és elkezdem böngészni az oldalukat. 

Én személy szerint azokat a webáruházakat egyáltalán nem szeretem, ahol nincs lehetőség a személyes kontaktusra, nincs egy telefonszám, vagy egy cím megadva, hiszen az ördög nem alszik - szokták mondani, én jobban szeretem, ha látom, hogy a webshop mögött van egy személy, egy cég, akivel ha gond van bármikor fel tudom venni a kapcsolatot. Ezért én sokszor a Kapcsolat füllel szoktam keresni a megbízhatósági szűrést. 

  • legyen valódi telefonszám megadva, ahol non-stop elérem a webáruházat, 
  • legyen fizikai üzlet, raktár cím megadva, ahova akár személyesen is elmehetek

Ha meggyőződtél arról, hogy az adott webáruházból biztonsággal rendelhetsz bármilyen terméket, akkor nosza rajta, keresd meg amit szeretnél, és rendeld meg! 

Milyen jelei vannak, ha egy webshop tényleg a Te szolgálatodban áll: 

  • Leszállítja a megrendelt terméket határidőre - az esetek 99%-ban. Emberek vagyunk, ezért az 1% hibaarány - ebből legalább tudod, hogy élő emberek dolgoznak a webshop mögött, 
  • Ha azonnali választ kapsz a kérdésedre, akár e-mailben el tudod érni őket, és választ is kapsz, akár telefonon azonnal adnak részletes felvilágosítást, 
  • Rendelés-visszaigazolás azonnal (max 24 órán belül, ha hétvégén vagy éjszaka rendeltél)
  • Csomagküldés-utánkövetés - te is tudod nyomonkövetni, hogy merre jár a csomagod! 

Milyen jelei vannak, ha sikertelen a rendelésed, nem működik a rendszer? 

  • nem kapod meg a rendelés-visszaigazoló e-mailt 24-48 órán belül, 
  • csak egy automata e-mailküldő rendszer válaszol a leveleidre, 
  • a telefonon csak hangposta jelentkezik, 
  • a Kapcsolat fülön lévő összes kommunikációs lehetőséget próbáltad, de nincs válasz, 
  • nem érkezik meg a csomag időben, 
  • nem kapsz semmilyen értesítést a webshoptól a rendelésed, a szállítás státuszáról, 

Remélhetőleg nem fizettél banki előreutalással - mert ilyen esetben nagyon nehéz lenne a pénzedet is visszakérni, ha még egy általános levélre sem hajlandóak válaszolni. Kisgyermekes anyukák körében ezért választják legtöbben az utánvétes fizetési lehetőséget - mert még mindig ezt tartják a 100%-ig megbízható fizetési módnak. 

Hogyan kell jól kiválasztani azt a gyerekcipőt, amelyet gyermeked a következő (legalább) fél évben hordani fog? 

Ha már találtál egy megbízható webáruházat, akkor már csak azt kell eldöntened, hogy melyik cipőt rendeld, ebben segítünk, hogy mire figyelj: 

  • legtöbb webáruház kategorizálja a termékeit szezononként, így könnyen le tudod szűkíteni a keresést a szezonnak megfelelő lábbelikre, 
  • Először is eléd tárul több száz pár gyerekcipő, először is válassz a képek alapján! Legtöbb webáruház igaz csak katalógusképeket használ a cipők fotózására, de nálunk a PöttömShop-ban már egyre jobban törekszünk arra, hogy "store fotókat", azaz az üzlet polcán fotózva körbe, 360 fokban lefotózzuk a cipőket, és azokat a képeket is megtalálod a "további képek" fül alatt. 
  • Fontos a megfelelő méret kiválasztása, de ne csak a cipő számozását nézd, hanem figyelni kell a cipő belső hosszára is, hiszen gyártónként eltérő lehet, hogy mekkora méretnek mekkora a belső hossza. Nálunk a PöttömShop-ban minden cipőméret mellé oda van írva a mm-ben megmért és megadott belső hossz is (pl. 24 - 155 mm azt jelenti, hogy a 24-es cipőnek 155 mm a belső hossza) 
  • sokszor nagyon hasznosak a KIEGÉSZÍTŐ TERMÉKEK is, amelyet a webáruház automatikusan ajánl egy-egy termékhez, ilyen például az impregnáló spray az őszi téli cipőkhöz. Biztos lehetsz benne, hogy ezzel a termékkel kiegészítve még jobban javíthatod a cipő hordásának minőségét és a cipő élethosszát, 
  • Amennyiben mindent kiválasztottál, bejelöltél, akkor nyomhatod a MEGRENDELÉS gombot, és mehetsz a pénztárhoz :) 

Mi a teendő, ha mégsem azt kaptad, amit szerettél volna? 

Sokan nem is tudják, hogy a webáruházas rendelések esetében szinte sokkal több joga van az ember lányának, mintha személyesen vásároltad volna a terméket. Itt van például a 14 napos visszaküldési lehetőség, a garancia, a jótállás, a szavatosság, a csere-lehetőség. De mikor és melyiket vegyünk igénybe: 

  • 14 napos visszaküldési / visszafizetési lehetőség: amennyiben nem megfelelő terméket kaptál, mégsem lett jó a méret, nem tetszik a modell, vagy úgy általában nem vagy megelégedve a termékkel, akkor jogodban áll azt a terméket visszaküldeni (a visszaküldés szállítási díját neked kell fizetned), és kérni, hogy utalják vissza részedre a termék vételárát. (csak a termék vételárát, semmi egyéb extra költséget, pl szállítási díj)
  • garancia: gyerekcipőkre például 6 hónapnyi gyártói garancia van, ha bármilyen baja lesz a cipőnek, ami gyártásból adódó hiba, akkor küldd/vidd vissza a cipőt és a webshop / üzlet intézkedik a javításról, cseréről. 
  • Cserelehetőség: Amennyiben tetszik a termék (cipő), és meg is lennél vele elégedve, de sajnos a méretet nem sikerült jól kitalálni, akkor a legtöbb webshopban lehetőség van a méret-cserére. Te visszaküldöd a "rossz" méretet, és postafordultával küldik az újat. Amennyiben abból a termékből időközben már elfogyott a "jó" méret, akkor felajánlanak egy hasonló terméket a jó méretben, és te döntöd el, hogy kéred-e azt a másikat. 

Szóval láthatod, a mai világban webáruházból gyerekcipőt rendelni nem is nagy ördöngösség. Sőt! Gyors, Kényelmes és Megbízható! 

Már csak meg kell találnod a számodra megfelelő, megbízható gyerekcipő webáruházat! 

Kérdezz meg több anyukát, ismerőst is a környezetedben, a babás-mamás fórumokon, reméljük, hogy a PÖTTÖMSHOP-ot is sokan ajánlják! 

PÖTTÖMSHOP Gyerekcipő-üzlet és webáruház

címünk: 1164 Budapest, Felsőmalom u. 3/c

tel: 0630/384-3028

Keress minket a Facebookon is!

 

IRÁNY A WEBSHOP (FŐOLDAL)

 

Tartalomhoz tartozó címkék: blog